2018/01/22

knihomolka Terka #3

Ciao,
dnešní článek je další z řady "knihomolů". Která je součástí vás proto pokud se chcete také zůčastnit neváhejte a napište mi na e-mail (tanachocova@atlas.cz). Dnes tu máme blogerku a čtenářku Terezku.

Jméno: Teri
Blog: Little-booktea.blog.cz
E-mail: -
Věk: nechci úlně prozrazovat číslo, ale patřím do náctiletých

1.Co tě přivedlo ke čtení:
Tož to je otázka asi povinná četba ve škole. Ve třetí 3 jsme četli knihu Láryfáry a mě tak bvila, že jsem si na Vánoce přála druhý díl.

2.Proč čteš:
Protože, mě to baví a je to dobrý způsob na zabytí času. Čtení mě dokáže často pohltit do příběhu tak, že zapomenu na všechny problémy.

3.Píšeš příběhy:
Momentálně už ne, ale asi před měsíci jsem psala.

4.Tvůj nejoblíbenější citát:
"Život je jen přetvářka" nebo "Takový je život řekl klaun se slzami v očích a natvář si nasadil úsměv "



5.Tvoje nejoblíbenější kniha:
Asi Sněží, Sněží, ale mám jích více

6.Nejoblíbenější kniha v dětství:
Poďme s námi za kralíčky, tu to knihu mi četli rodiče a pak jsem i já ji četla snad 100 krát :D

7.Kniha co tě přivedla k pravidelnému čtení:
Laryfáry... u té to knihy vše začalo

8.Nejoblíbenější spisovatel:
Asi Lauren Myracleová

9.Jaká kniha ovlivnila tvůj život:
Možná ano, ale opravdu si teď nemůžu vzpomenout :)

10.Chodíš do knihovny:
Ano už 3 roky :D, ale jako malá jsem chodila do knihovny s mamkou

11.Byla jsi někdy na nějaký book akci:
Ne, ale chci na knížní veletr 2018

12.Knížky z knihovny nebo koupené:
Jak co, zase, když je nějaká pěkně dobrá kniha v knihovně, tak si jí velice ráda přečtu, ale zase koupenou knihu si koupím jakou chci a mám na přečtení plno času. Takže 50 na 50

13.Jaký je tvůj nejoblíbenější bookbloger/booktuber:
Jednu dobu jsem sledovala jden blog, ale už ho nesleduji a nevím ani název, Takže asi ty (díky) :D. booktubera nesleduji žádného, ale sem tam jsem o prázdninách koukla na Bety.N

14.Máš nějakého book boyfrienda/girlfriend: (to znamená knížní osobu do které ses prostě zamilovala)
Ne, tak to opravdu nemám :)

15.Podpoř lidi ke čteí řekni nějakou motivační řeč která by měla přimět lidi ke čtení:
Hm..... Čtěte, rozhodně, vás kniha rozveselí při smutných chvílích nebo v tu dobu, když jsi ve stresu s knihou na vše zapomeneš.
"Když jsem otevřela knihu, můj život se celý změnil"

Otázky na míru:

1. Četla jsem v komentářích, že si dříve už měla jiný blog? Jaký nebo je toto tajemstvý:
Ano, dokonce 2 :D, rozhodně to není tajemství :). Byl to girl-diy.blog.cz

2. Je město nebo země (ať už reálné nebo z nějaké fantasy knížky), které bys fakt hodně chtěla navštívit:
Tak to opravdu nevím, já bych chtěla jednou hodně cestovat, ale asi Francie a Peru

3. Popiš se ve dvou větách:
Ukecaná a to fakt hodně :D Strašný knihomil, prostě si neumím třeba představit narozeni, Vánoce bez knihy.

4. Od koho nebo jak jsi si udělala svůj design na blog:
Desing jsem si nechala udělat od blogerky Michaeli s blogu http://soitsme.blog.cz/

5. Co čteš na Vánoce nejraději? Jakou knížku bys doporučila lidem kdyby se chtěli naladit na vánoční atmosféru:
Tak v tomto mám rozhodně jasno! Doporučila bych knížku Sněží, Sněží, kterou napsala Laren Myracleová a Maureen Johnsová, John Green, krásně vás naladí na ducha Vánoce.
Sice jsem jí dostala minulý rok na Vánoce, ale mám v plánu jí číst každý rok před Vánoci.



Žádné komentáře:

Okomentovat