2017/11/04

Recenze: Probuzení Simona Spiera


Název: Probuzení Simona Spiera (Simon vs. the Homo Sapiens Agenda)
Autor: Becky Arbertalli
Nakladatelství: Yoli
Rok vydání: 2017
Počet stran: 296
Žánr: YA

Knihu jsem si půjčila od Barunky, protože měla velký ohlas a mě zajímalo co vlastně lidi na tom vidí? 
Když je člověk jiný, moc se o tom nezmiňuje svému okolí. A tak to dělá i Simon. Abych to uvedla na pravou míru a za nic to neskrývala je gay, a není připravený to ještě vzdělit svému okolí. Tajemství se, ale prozrazuje, když Martin objeví tajné maily. Které Simon posílá už několik měsíců tajemnému a překrásnému Blueovi. Problém nastává v momentu kdy Blue není o nic víc než Saimon připravený vzdělit svoji sexuální orientaci svému okolí. A teď nastává hra na kočku a na myš, buď Simon bude proti vydírání Martina a celá škola se dozví co je zač a tím pádem i Blue. Ale kdo je Blue? Nebo .....

Popravdě? Recenze byla pro mě hodně náročná. Vysvětlit všem oč tu běží, není tak jednoduché jak se zdá. Ale teď k samotné knize. První polovinu jsem se s knihou docela dobře nudila, a vůbec jsem neočekávala takový konec. Nevím proč ale taky se mi docela dost pletli jména kamarádů Simona. Ale pak to bylo skvělý, kniha rychle odcípala a já jsem jen byla nedočkavá na odhalení Bluea. Nakonec si mě stejnak kniha získala a dala bych jí čtyři

Žádné komentáře:

Okomentovat