2017/11/02

Recenze: Poušť v plamenech

Název: Poušť v plamenech (Rebel of the Sands)
Autor: Alwyn Hamiltonová
Nakladatelství: Cooboo
Rok vydání: 2017
Počet stran: 288
Žánr: fantasy

Teda nečekala jsem že tu knížku dokážu ještě tento měsíc
dočíst, ale taky by byla velká ostuda že jsem
přečetla jen jednu knížku za tento měsíc.

Kniha vypráví o Amání. Dívce co žije v posledním kraji státu Mirdáž, jediné čeho tu mají dostatek je písek a zbraně, ale takhle žít Amání nechce. Chce jet do Izmánu hlavního města a tam žít líp než doposud, když pozná Jina cizince, který jede pryč tak se vydá s ním, přece je jedno nakonec kam pojede lepší než zůstávat tady. Ale pak se dozvídá že Jin je hledaný za velezradu a nic není tak jak si představovala. Ani to že se nakonec do něj zamiluje a on jí pomůže odhalit že není tou dívkou s revolverem v ruce, ale někým úplně jiným.


Kniha mě zezačátku strašně bavila a nemohla jsem se dočkat pokračování, asi nejlepší části byli s Jinem kdo by to by řekl... A taky prchání před gallanskými vojáky. Když jsem odhalila nebo spíše autorka mi odhalila kdo Amání je tak jsem to nečekala, ale zároveň to nebylo až takový že bych k tomu se nepřikláněla. Konec byl zvláštní moc jsem mu nerozuměla a neorientovala jsem se, spoustu frází jsem dokonce musela číst dvakrát. Na přebalu knihy je napsáno trilogie, ale nevím tahle kniha mi na trilogii nesedí takže by bylo zvláštní kdybych četla další díly. Ale líbilo se mi ten písek a revolvery a všechno kolem, dokonce mi bylo někdy Amaní líto že musela žít v kraji kde mají práva jenom muži (ještě že nikde takhle nežiju). Džinové, demdži, búraqi a spoustu další magie najdete v této zajímavé knize. Dávám čtyři hvězdy, za konec.

"Nejlevnější cenu knihy Poušť v plamenech naleznete na Srovname.cz.
Srovname.cz vám poradí, kde nakoupíte knihu Poušť v plamenech nejlevněji"



Žádné komentáře:

Okomentovat