2017/11/01

Recenze: Dopisy na konec světa nebo také co dělat když vám zemře sestra?

Název: Dopisy na konec světa
(Love Letters to the Dead)
Autor: Ava Dellaira
Nakladatelství: YOLI
Rok vydání: 2015
Počet stran: 272
Žánr: YA

Dneska jsem dočela "dopisy na konec světa". Kniha se mi hrozně líbila ne jen to že byla něčím poučná například tím že jste mohly poznat spůstu známích jmen ale také byla velmi smutná, málem mě rozbrečela.

Kniha vypráví o Laurel, která měla sestru May která ji umřela před rokem. Aby nemusela vyprávět jak se to stalo nastupuje na novou školu kde se sezamuje s jedním klukem Skyem, který May znal. První se zamiluje do Laurel jen zdůvodu že je hodně podobná May ale pak zjišťuje že tomu tak není a že i ona je něčím jiným. Laurel se mezitím musí vypořádat s faktem že její sestra nebyla tak dokonalá jak si jí představovala, ale měla několik chyb. Jednoho dne dostane Laurel na angličtině úkol aby napsala mrtvému člověku a tak začíná její celý příběh, stovky dopisů které posílá na "poštu pro duchy". A možná když se někdy odhodlá napíše i ...

Kniha se mi hodně líbila. Pointu jsem zjistila hned uprostřed knihy což mě hnalo vpřed. S Laurel jsem se sžila pochopila jsem její velkou strátu a někdy mi jí bylo fakt líto. Knihu musím doopravdy doporučit nebyla to jenom romantická kniha dala mi nějaký potenciál, byla něčim jiná. Asi jediné co mi vadilo a zároveň se mi líbilo bylo to že na každé stránce byl ten dopis někomu adresován jenže, když nevíte kdo to je musíte si to vygooglit což jak říkám se mi líbilo zjišťovat nové informace ale zároveň ne. Také díky knize jsem našla jednu z mých oblíbených písní a tou je somewhere over the rainbow od Judy Garled. Asi bych jí hodnotila 4 a půl hvězd, protože nemůžu tomu dát pět, protože
 to by potom knihy z pěti hvězdičkami museli mýt 6.

Žádné komentáře:

Okomentovat