2017/10/31

Recenze: Po zemi bloudím dál

-Zlato je v mé krvi, v mém dechu,
Dokonce i v barvě mých očí.-

Název: Po zemi bloudím dál (Walk on Earth a Stranger)
Autor: Rea Carson
Nakladatelství:Cooboo
Rok vydání:2017
Počet stran:352
Žánr: historická fantasy

Pět z pěti, sice nikdy na začátku recenze nezačínám hodnocení, ale u této knihy musím.

Lee zrovna potkalo zrazení jaké ani za mák nečekala. A protože už nemá, pro co žít tady v Georgii vydává se jako ostatní zlatokopové do Kalifornie kde právě probíhá zlatá horečka. Do té doby než se vydala s karavany povozů přes celou severní Ameriku se o svojí rodinu dokázala každou zimu postarat a víte jak, Leah asi jediná z mála dokáže zlato vycítit a tak i zbohatnout. Jenže tento dar možná jako dar ani není a lidé chtějí její schopnosti využít a proto utíká do Kalifornie kde by mohla jen přece zapadnout a nikomu by nebylo divné, co zrovna dělá.

Já bych tuto knihu asi nezadávala do žánru fantasy to ne, spíše to byla taková historická kniha. Každou chvíli jsem čekala zvrat, kdy kniha začne být nedomyšlená kde děj už čeká jenom konce, ale ne jakoby autorka měla na každou stránku esa v rukávu a kniha byla stejně napínavá jak na začátku, jakoby autorka nevěděla že kniha zrovna končí a psala tak jakoby byl začátek. Historické prvky byli úžasné, prostě úžasné a všem nám otevřeli výhled na dobu, kdy lidi se plahočili takové dálky za bohatstvím. Kniha byla velice upřímná ukázala nám, jak krutá tato doba byla a jak nezáleželo na tom kdo jste, zemřelo tisíce lidí než se dostali tam kam chtěli, proto kniha ve mně vzbuzovala dojem vážnosti jakoby jsem nečetla jen smyšlený příběh, ale něčí osudy. Pět z pěti a to pro to že jsem od knihy nečekala tak dobré pozdvižení… Čekala jsem, že to bude rádoby další knihy a přitom mě tak dostala. Jedna z knih kde jsem byla nadšená z díla autorky.

Kdyby jste měli zájem knihu koupit nebo se jen podívat na cenu tady.

Žádné komentáře:

Okomentovat