2017/10/31

Recenze: Hvězdy nám nepřály - nejsmutnější příběh všech dob

Název: Hvězdy nám nepřály (The Fault in Our Stars)
Autor: John Green
Nakladatelství: YOLI
Rok vydání: 2013
Počet stran: 240
Žánr: YA

V neděli jsem dostala Hvězdy nám nepřáli já vím že jsem to hodně opozdila ale i přesto je už tady přečetla jsem jí za dva dny ale nijak mile mě nepotěšila.
Čekala jsem od toho víc čekala jsem že se rozbrečím ale jako nevím jestli se to počítá, protože předtím než jsem si stihla koupit knížku jsem se neudržela a prostě jsem si pustila film u filmu jsem nebrečela nějak moc ale i přesto brečela.
Líbilo se mi to hlavně jsem chtěla vědět jak to skončí bylo to moc pěkný a to snad dokonce vypovídá to že jsem tu knihu přečetla za 2 dny, ale už mě ti poslední stránky strašně nudily nic se tam nedělo a čekala jsem až se dopracuji k dopisu a přesvědčovala jsem se že tam to bude takový aby mě to ohromilo ale nakonec ani to se mi nelíbilo.

Kniha vypráví o Gusovi a Hazel kteří se perou od mládí s rakovinou a na první pohled se zamilují.
Jenže jak se na první pohled nezdá jsou úplně jiný.
Gus se bojí zapomnění a chce aby si ho až umře někdo pamatoval aby někdo na něj vzpomínal nenávidí se za to jak žije a ví že nikdy být hrdinou nemůže protože přece hrdinové nemají amputovanou nohu.
Hazel na rozdíl od Guse nevadí že nemá spoustu obdivovatelů stačí jí jeden ale ten by jí měl mí opravdu rád nebojí se zapomnění protože ví že jednou na všechny zapomenou až slunce vyroste a naší jedinou planetu sežehne a když se někdo bude bát zapomnění je to jak bát se že se zraníte.

Kniha ale i tak byla trochu pozitiv bylo tam hodně chytrostí hodně neznámých lidí kterých jsem vůbec neznala a díky knížce jsem o nich zjistila více.
Taky se mi líbil humor spisovatele u některých odstavců jsem se dokonce zasmála nahlas a potěšily mě, líbil se mi taky samotný děj nikdy jsem snad nečetla knihu kde by hlavní postava nakonec umřela a tolik se tam mluvilo o smrti jinak dávám této knížce 3 hvězdy, protože byla něčím pozitivní a něco se mi na rozdíl nelíbilo a ještě něco pro lidi kdo nemá knihu doma našla jsem TOHLE.

Žádné komentáře:

Okomentovat